سلام
من بيشتر ميخوام بدونم هميشه سفره غذاتون همين فرميه ؟
هميشه اينقدر مرتب و باسليقه و با غذاهاي خوشمزه ؟
بعد از عمل شكمو شدم !!!!!
در مورد غذاها سفره ارايي توضيح دهيد لطفا . عكس هم باشه من ميخواهم .....متشكرم.
تشکرشده 3,286 در 817 پست
سلام
من بيشتر ميخوام بدونم هميشه سفره غذاتون همين فرميه ؟
هميشه اينقدر مرتب و باسليقه و با غذاهاي خوشمزه ؟
بعد از عمل شكمو شدم !!!!!
در مورد غذاها سفره ارايي توضيح دهيد لطفا . عكس هم باشه من ميخواهم .....متشكرم.
lord.hamed (شنبه 23 مهر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)