من که گفتم.
از اولشم این ماجرا مشکوک مینمود.:cool:
هنوزم من باورم نشده که آریکس برگشته باشه
آریکس این روزا درگیر کلاسای فوقش هست و نشسته داره درس میخونه
(حالا این همه میگیم از تالار خداحافظی نکنید، یکیمون هم که برگشته، میخوایم بیرونش کنیم)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
من که گفتم.
از اولشم این ماجرا مشکوک مینمود.:cool:
هنوزم من باورم نشده که آریکس برگشته باشه
آریکس این روزا درگیر کلاسای فوقش هست و نشسته داره درس میخونه
(حالا این همه میگیم از تالار خداحافظی نکنید، یکیمون هم که برگشته، میخوایم بیرونش کنیم)
دختر مهربون (سه شنبه 19 مهر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)