به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 43

Threaded View

  1. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array

    RE: خیانت باور نکردنی زنم

    سلام دوست عزیز،

    بسیار متاثر شدم،

    فقط خواستم بگم که با فکر کردن در مورد خودکشی‌، یا از بین بردن خودتان به جایی‌ نخواهید رسید...

    آرامش خودتون رو حفظ کنید و سعی‌ کنید منطقی‌ فکر کنید.

    دقت کنید که شما در قبال فرزندانتان مسئول هستید، و آنها در این رابطه هیچ گناهی نکرده اند.

    شاید از نظر خیلی‌‌ها این قضاوت شخصی‌ باشد، اما شخصاً خیانت با این وصف را به هیچ عنوان قابل گذشت و توجیه پذیر نمیدانم...

    برای من شخصاً سلامت شما و فرزندان شما از هرچیز مهمتر هست،

    با مشاوره رفتن موافقم، اما با هزینه سنگین کردن برای ساختن زندگی‌ دوباره با این زن خیر! چون به نظرم صرف وقت و انرژی بیشتر روی این خانم، ممکن هست باعث آسیب بیشتر به خود شما و فرزندان شما بشه...

    بنابرین اگر دیدید، درمان ایشان، و پذیرش اشتباه از سمت ایشان، ممکن نیست یا به آسانی ممکن نیست...دیگر به ایشان فکر نکنید،

    خیلی‌ راحت بگویم، او را در سریع‌ترین زمان ممکن از زندگی‌ خود بیرون کنید!

    و تنها به سلامت روحی‌ و روانی‌ خود و فرزندانتان فکر کنید، که اتفاقا به نظر من با توجه به شرایط سنی‌ و جنسیتی که دارند، موقعیت بسیار حساسی دارند.

    گاهی‌ اوقات مجبور به انتخاب بین بد و بدتر هستیم، و موقعیت شما متأسفانه چنین شرایطی را دارد.

    به نظرم اگر فرزندان شما سایه مادر را بر سر خود نداشته باشند، خیلی‌ بهتر از این هست که سایه چنین مادری بر سر آنها باشد که حضورش بسیار میتواند خطرناک تر از عدم حضورش باشد.

    ضمن اینکه، دنیا به پایان نرسیده و شما همچنان فرصت ساختن یک زندگی‌ جدید را دارید.

    دقت کنید، که حرف‌های من تنها به استناد حرف‌های شما بود و با این فرض که صحت داشته باشند.

    موفق باشید،

    کامران

  2. 11 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    kamran2007 (یکشنبه 27 آذر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.