به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 خرداد 92 [ 22:54]
    تاریخ عضویت
    1390-4-19
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    1,523
    سطح
    22
    Points: 1,523, Level: 22
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    88

    تشکرشده 90 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    مشكل من با همسرم درخصوص مهاجرت به استراليا و نارضايتي من

    با سلام خدمت دوستان و كارشناسان عزيزي كه به دلجو نظر دادن
    من هم به تازگي دچار مشكل مشابهي شدم و همسرم بسيار اصرار به مهاجرت داره به استراليا يا نيوزلند
    ولي من بعلت اينكه خودم اينجا رو با فرهنگ همينجا براي بچمون مي پذيرم و هميشه از اين مسئله مهاجرت فوبيا داشتم اصلا نمي تونم بپذيرم كه با همسرم همراه بشم و برم چون اصولا خيلي حساس هستم به اينكه شوهرم بخواد با خانم بي حجاب يا بدحجاب حتي توي همين ايران هم ارتباط كاري داشته باشه.و دليل ديگم هم اينه كه ما كلا 4 تا خواهريم با مادرمون كه اگه ما بريم بسيار تنها ميشن اينجا و بسيار هم آدماي عاطفي هستيم و 4سالي كه توي يه شهري نزديك تهران درس خوندم اصلا طاقت نداشتم بمونم و همش در رفت و آمد بودم.در ضمن شوهرم اينجا كارمند غير رسمي دولته ولي حقوقشون بد نيست تازه اگه براي خودش شركت بزنه كه وضع ماليمون خيلي بهتر هم ميشه.
    من احساس مي كنم كه مهاجرت خيلي مشكلات براي آدم داره كه من نمي تونم خودمو وفق بدم با شرايطش.
    همش هم به شوهرم گوشزد ميكنم كه من نميام و تو هم نرو ولي ميگه من تصميممو گرفتم و تو هم بايد تابع من باشي.
    از دوستان با تجربه مخصوصا آقاي حامد و ديگر دوستان ميخوام از تجربه هاشون بيشتر بگن برامون تا شايد نظر شوهرمو بتونم با استناد به تجربيات دوستان عوض كنم تا هنوز هيچ اقدامي رو شروع نكرده.

  2. کاربر روبرو از پست مفید setareh soheil تشکرکرده است .

    setareh soheil (دوشنبه 11 مهر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 53
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 اردیبهشت 97, 16:32
  2. چکار کنیم که برادرم اینهمه حساس نباشد)درخصوص همه چیز بخصوص همسرش)؟؟
    توسط elaheh68 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 اسفند 92, 17:52
  3. بي مسئوليتي همسر
    توسط پريوش در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 تیر 90, 01:29
  4. نقش همسران در برابر نارضايتي از كار و استرسهاي شغلي آقايان
    توسط z.samira در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 05 مهر 88, 17:27
  5. بي مسئوليتي شوهرم در بعضي امور
    توسط نگار عليزاده در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: سه شنبه 31 شهریور 88, 17:40

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.