"یا عبادی الذین اسرفوا علی انفسهم لاتقنطوا من رحمة الله"
ای بندگان من که بر نفس خویش اسراف کردهاند از رحمت خدا ناامید مباشید
تشکرشده 950 در 237 پست
"یا عبادی الذین اسرفوا علی انفسهم لاتقنطوا من رحمة الله"
ای بندگان من که بر نفس خویش اسراف کردهاند از رحمت خدا ناامید مباشید
صحبتهای من بر پایه نظرات شخصی ام می باشد و در زمینه مشاوره تخصصی ندارم
[size=medium]
مردم هرگز خوشبختی خود را نمیشناسند
اما خوشبختی دیگران همیشه در جلو دیدگان آنهاست
[/size]
tasnime_elahi (شنبه 09 مهر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)