امام علی:
دانش، به فهمیدن است،فهمیدن،به تیزهوشی است،وتیزهوشی، به بصیرت.
امام علی:
بهترین تجربه ات ان است که توراعبرت بیاموزد.
امام علی:
بدی راباخوبی تلافی کردن،ازکمال ایمان است.
امام علی:
هرکه سلامت می جوید،بایدکه راه اعتدال بپوید.![]()
تشکرشده 1,873 در 399 پست
امام علی:
دانش، به فهمیدن است،فهمیدن،به تیزهوشی است،وتیزهوشی، به بصیرت.
امام علی:
بهترین تجربه ات ان است که توراعبرت بیاموزد.
امام علی:
بدی راباخوبی تلافی کردن،ازکمال ایمان است.
امام علی:
هرکه سلامت می جوید،بایدکه راه اعتدال بپوید.![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)