سلام

نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdad_m
من در جايي خوندم كفتربازي ميتونه يه نوع بيماري رواني باشه،ريشه اش هم بيشتر مربوط به عقده هاي دوران كودكي هست!!
علاقه به هر نوع حیوان یا پرنده و وجود آن در زندگی فرد میتواند باعث آرامش شود.

چیزی که ذهن شما رو درگیر کرده شأن اجتماعی است، یک سهره در محیط ما از شأن اجتماعی خوبی برخوردار نیست،اما یک قناری اینطور نیست.

ذهنیت مردم عوض نمیشود، چون این ذهنیت کهنه است، بنظر من شما منطقی با شوهرتان صحبت کنید،که دگر ادامه ندهد
اگر صحبت کردن شما با همسرتان خودخواهانه باشد و بگوید که اقوام و اطرافیان ذهنیت بدی دارند،ایشان قطعا" جبهه خواهند گرفت
باید این حق را به ایشان بدهید که این نوع علاقه و وابستگی دوری اش سخت است.
میتواند برای جایگزین کردن آن آکواریوم تهیه کنید