به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 آذر 90 [ 09:03]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    1,274
    امتیاز
    12,573
    سطح
    73
    Points: 12,573, Level: 73
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 277
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,481

    تشکرشده 3,465 در 1,036 پست

    Rep Power
    146
    Array

    *در فاصله کوتاهی دوبار یتیم شدم*

    سلامی از سر ارادت به همدردی و دوستان همدرد


    حتما اطلاع دارید که 7 ماه پیش پدرم به رحمت خدا رفت.دلمون خوش بود به اینکه هنوز مادرم هست و میتونه جای پدرم رو هم برامون پر کنه اما مصلحت خداوند این بود که مادرم هم از پیشمون بره.
    هیچوقت فکر نمیکردیم تو یک سال هم پدر و هم مادر رو از دست بدیم و دوبار یتیم بشیم.

    اما حالا خواست خداوند بوده و ما جز صبر و رضایت از خواست خدا کاری نمی تونیم بکنیم و فکر میکنم کاری درست تر از این هم نباشه.

    صبر و راضی بودن به رضای خداوند حتی اگر صبر در مرگ عزیزی باشه،خیلی آرامش دهنده و سازنده ست.اگر باور کنیم مرگ حق هست و باید باشه تا نظم هستی حفظ بشه، خیلی به آرامش خودمون کمک کردیم.

    شاید باور نکنید اما من آرام هستم و راضی.
    حس خیلی خوبی دارم و خوشحالم که میتونم خدا رو بیشتر از پدر و مادرم دوست داشته باشم و رضای خدا رو به رضایت خودم ترجیح بدم.

    من دوست داشتم هم پدرم کنارم باشه هم مادرم اما خدا بیشتر از این نخواست سایه شون رو سرم باشه پس من هم راضی هستم و رو حرفش حرف نمیزنم علاوه بر این خیلی خیلی هم از خدای مهربرون ممنون و سپاسگزارم که تا حالا و تا این سن اجازه داده صاحب پدر و مادر باشم چون خدا میتونست خیلی زودتر از اینها از وجودشون محرومم کنه اما اینکارو نکرده و بهم لطف کرده.
    من هم از خدای خوبم ممنون و متشکرم بابت همه چیزهایی که داشتم و دارم و خواهم داشت و همچنین از همه چیزهایی که ازم گرفته و ندارم و نخواهم داشت.

    از خدا گله و شکایتی ندارم چون خدا همه چیز و همه کس و خیرخواه منه...

    خدایا شکرت

    از همه شما دوستان عزیز و همدرد تشکر میکنم که برای سلامتی مادرم دعا کردید و بعد از اینکه خداوند شفا و آرامش مادرم رو در رفتن از این دنیا صلاح دید، براش آمرزشش دعا کردید و احیانا نماز خوندید.

    خداوند رفتگان همه شما رو هم مشمول رحمت و مغفرت و آمرزش خودش قرار بده(آمین)


    التماس دعا

  2. 40 کاربر از پست مفید m.mouod تشکرکرده اند .

    m.mouod (چهارشنبه 30 شهریور 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شوخی بی تربیتیه خواهرشوهرهام
    توسط mina_dl در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 05 مرداد 93, 16:39
  2. قد کوتاهی و تاثیر بیش از حدش در زندگیم
    توسط پسر تنها در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 81
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 اردیبهشت 93, 12:21
  3. کبوتر با کبوتر، باز با باز
    توسط lord.hamed در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 فروردین 92, 16:06
  4. علاقه به کبوتر
    توسط jili4000 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 25 شهریور 90, 01:51

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.