دوست عزیزحاضربودی قدت بلندبودولی یه دست نداشتی یااین که یه پات مشکل داشت و می لنگیدی پس انقدرناشکرنباش .و ازخدابه خاطرسلامتی که بهت داده تشکرکن تاخداهم بهترینهاروواسه بنده شکرگزاری چون توبخواد.![]()
تشکرشده 1,873 در 399 پست
دوست عزیزحاضربودی قدت بلندبودولی یه دست نداشتی یااین که یه پات مشکل داشت و می لنگیدی پس انقدرناشکرنباش .و ازخدابه خاطرسلامتی که بهت داده تشکرکن تاخداهم بهترینهاروواسه بنده شکرگزاری چون توبخواد.![]()
mahi91 (پنجشنبه 24 شهریور 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)