به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 66

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 93 [ 14:46]
    تاریخ عضویت
    1390-4-05
    نوشته ها
    144
    امتیاز
    2,677
    سطح
    31
    Points: 2,677, Level: 31
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    680

    تشکرشده 721 در 128 پست

    Rep Power
    30
    Array

    RE: قشنگ ترین سوپرایز که ازهمسرتون دریافت کردید؟

    سلام خانوما
    میدونم خیلی دیر شده ولی منم میگم که:
    من نزدیک 18 ماهه که تو عقدم تا حالا شوهرم خیلی سوپرایزم کرده طفلک ولی قشنگترینش ماله سالگرد ازدواجمون بود
    از اونجایی که بنده مدیر مالی شوهرمم : واز جیبش خبر دارم!میدونستم که 2ماهه حقوق نگرفته پس اصلا شکممو صابون نزده بودم واسه هدیه !شب 13 اسفند لباسی رو که دوست داشت پوشیدم و آرایش نازی کردم و منتظرش شدم اومد اما دست خالی ! پاک خورد توبرجکم ازم معذرت خواهی کرد که چیزی نگرفته بااینکه دوست داشتم گریه کنم بهش حق دادم شوهرم پیشنهاد شام دادکه بریم بیرون منم شال وکلاه کردم راه افتادیم که بریم 100 قدمی که از خونه گذشتیم دستموگرفت وماشینی رو نشون داد در رو برام بازکرد رو صندلی دسته گل پررز بود با مریم گلبرگای رز توماشین ریخته بود خوشحال راه افتادیم بریم یه دوربزنیم و شام بگیریم بازم شوهرم توراه ازم معذرت خواهی کرد منم مطمئن شدم دیگه خبری نیست شام که گرفتیم نم نم برف هم شروع شده بود شوهرم اصرار کرد بریم پارکی که همیشه شام میخوریم منم غرغرکنان واسه پیشنهاد غیرمنطقیش سردی هواوبرف وخیسی چمنا...
    وقتی از ماشین پیدا شدیم شوهرم مثه همیشه دستمو گرفتم ومنو به سمت هتل کنار پارک که رزرو کرده بود برد خیلی سوپرایز شدم وقتی وارد اتاق شدم یه کیک با شمع موزیکال روی میز بود
    شب خییییییییییییییییییییلی قشنگی بود

  2. 11 کاربر از پست مفید single تشکرکرده اند .

    single (شنبه 31 تیر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نامزدم سر هر چیز کوچیکی عصبی میشه و توهین میکنه
    توسط tanha67 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: جمعه 27 فروردین 95, 16:06
  2. (توهم همه چیز دانی ) استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی و توهم دانش
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 10 بهمن 94, 17:26
  3. جواب نه توهین آمیز
    توسط مهدی سبز95 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 تیر 94, 23:59

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.