سلام خانوما
میدونم خیلی دیر شده ولی منم میگم که:
من نزدیک 18 ماهه که تو عقدم تا حالا شوهرم خیلی سوپرایزم کرده طفلک ولی قشنگترینش ماله سالگرد ازدواجمون بود
از اونجایی که بنده مدیر مالی شوهرمم : واز جیبش خبر دارم!میدونستم که 2ماهه حقوق نگرفته پس اصلا شکممو صابون نزده بودم واسه هدیه !شب 13 اسفند لباسی رو که دوست داشت پوشیدم و آرایش نازی کردم و منتظرش شدم اومد اما دست خالی !پاک خورد توبرجکم ازم معذرت خواهی کرد که چیزی نگرفته بااینکه دوست داشتم گریه کنم بهش حق دادم شوهرم پیشنهاد شام دادکه بریم بیرون منم شال وکلاه کردم راه افتادیم که بریم 100 قدمی که از خونه گذشتیم دستموگرفت وماشینی رو نشون داد در رو برام بازکرد رو صندلی دسته گل پررز بود با مریم گلبرگای رز توماشین ریخته بود خوشحال راه افتادیم بریم یه دوربزنیم و شام بگیریم بازم شوهرم توراه ازم معذرت خواهی کرد منم مطمئن شدم دیگه خبری نیست شام که گرفتیم نم نم برف هم شروع شده بود شوهرم اصرار کرد بریم پارکی که همیشه شام میخوریم منم غرغرکنان واسه پیشنهاد غیرمنطقیش سردی هواوبرف وخیسی چمنا...
وقتی از ماشین پیدا شدیم شوهرم مثه همیشه دستمو گرفتم ومنو به سمت هتل کنار پارک که رزرو کرده بود برد خیلی سوپرایز شدم وقتی وارد اتاق شدم یه کیک با شمع موزیکال روی میز بود
شب خییییییییییییییییییییلی قشنگی بود







پاک خورد توبرجکم ازم معذرت خواهی کرد که چیزی نگرفته بااینکه دوست داشتم گریه کنم بهش حق دادم شوهرم پیشنهاد شام دادکه بریم بیرون منم شال وکلاه کردم راه افتادیم که بریم 100 قدمی که از خونه گذشتیم دستموگرفت وماشینی رو نشون داد در رو برام بازکرد رو صندلی دسته گل پررز بود با مریم گلبرگای رز توماشین ریخته بود خوشحال راه افتادیم بریم یه دوربزنیم و شام بگیریم بازم شوهرم توراه ازم معذرت خواهی کرد منم مطمئن شدم دیگه خبری نیست شام که گرفتیم نم نم برف هم شروع شده بود شوهرم اصرار کرد بریم پارکی که همیشه شام میخوریم منم غرغرکنان واسه پیشنهاد غیرمنطقیش سردی هواوبرف وخیسی چمنا...
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)