به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 732

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 دی 00 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1386-11-26
    محل سکونت
    تهران بزرگ
    نوشته ها
    1,452
    امتیاز
    50,483
    سطح
    100
    Points: 50,483, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First Class50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    1
    تشکرها
    2,842

    تشکرشده 3,286 در 817 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام جناب lordhamed

    سلام

    مدیریت چه حسی داره؟

    حس مسولیت

    صورتی بودن چه مسولیتهایی رو رودوشتون گذاشته؟

    نظم ، آرامش ، و .......

    چرا برای اعضا پستی نمیگذارید؟

    چرا اتفاقا این کار رو انجام می دم ، البته در بعضی از موضوع ها دوستان دیگر واقعا جواب ها و راهنمایی های خوب و عالی میکنند .

    چقدر طول کشیدسوالای کنجکاو روجواب بدید؟

    همون اندازه ای که برای شما یا سایر دوستان طول کشید.

    بعدمدتهابرگشتید،مدیرهم شدید،چقدر برای شناختن اعضای جدیدتلاش کردید؟

    تا حد لازم تلاش خودم را کردم و در این مدت هم با کاربرهای تالار کم و بیش آشنا شدم.


    تاچندسال دیگه قصد ازدواج دارید؟

    ازدواج از نظر من یک اتفاقه ؛ اصلا براش وقت نمیشه تعیین کرد باید اون لحظه پیش بیاد .....

    اما در کل عجله برای ازدواج ندارم

    واقعا نظرتون اینه که کیوان خلاقه وکنجکاوشلوغ کار؟


    کیوان خلاقه مگر نیست ؟ کنجکاو متخصص هم هست

    تو پست بالایی نوشتید که باهوش ترین فردتالارخودتونید،چه اعتمادبه نفسی!!!! واقعا اینطوره؟،

    بله ؛ اعتماد به نفس خوبی دارم و البته باهوش هم هستم

    به نظرتون چرا همه پررنگ ها توصندلی داغ شرکت نمی کنند؟

    واقعا چرا ؟

    دلتون می خواست 200 سال پیش به دنیا میومدید؟

    بله ؛ من همیشه عاشق این موضوع بودم حداقل یه خوبی که داشت تا حالا ازدواج کرده بودم
    یکی می گفت:بالاخره یک روز انسانها به دست ساخته های خودشون(پیشرفت تکنولوژی)نابودمیشن،درسته؟

    پادشاهی بود که صاحب فرزند پسر نمی شد و برای تاج و تخت خود همیشه دنبال راهی برای پسر دار شدنش بود .
    و به خواست خداوند ؛ پسر به او عطا شد .
    پس از به دنیا آمدن پسر ، 7 شب و 7 روز به دستور پادشاه به کل رعیت غذا و میوه و شیرینی داد ...........
    بعد از چند روز پادشاه خواب دید و آن را برای وزیر خود تعریف کرد ، وزیر تعبیر خواب شاه را پرسید و با حالتی نگران ؛ به شاه گفت : فرزندش شما به وسیله یک جسم تیز که تازه اختراع شده به اسم چاقو خواهد مرد .
    ....
    ......
    .........
    پادشاه دستور داد تمام چاقو هایی که در این شهر بود را جمع کنند و دیپر هیچ کس حق استفاده از آن را نداشته باشد.
    .....
    .......
    ..........

    پسرک ، هر روز بزرگ و بزرگ تر می شد ...... این موضوع مردن رو کم کم همه فراموش کرده بودند .....

    اینک پسرک ؛ تبدیل به جوانی برومند شده بود و پدر از داشتن همچین پسری افتخار میکرد ...

    روزی پسر به شکار رفت و در بعد از شکار در بیشه ، هندوانه طلب کرد و با کوبیدن سنگ بر آن قصد شکستن آن و خوردنش را داشت در این حد رهگذری غریب از آن شهر میگذشت که چشمش به این جوان افتاد ......
    به او گفت پسرم چرا این کار را میکنی ، چاقو اختراع شده و راحت تمام هندوانه را برید و یک تکه از آن را که در سر چاقو گذاشته بود به پسر شاه تعارف کرد ....
    مرد جوان از این کار بسیار لذت برد و از رهگذر تشکر کرد و هنگامی که هندوانه را روبروی دهانش آورد ؛ عطسه ای کرد و چاقو در دهانش فرو رفت و مرد .............




  2. 4 کاربر از پست مفید lord.hamed تشکرکرده اند .

    lord.hamed (یکشنبه 20 شهریور 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.