سلام ممنون از مدیریت
عذرخواهی میکنم بخاطر تاپیک بعد از از دست رفتن بکارت چه باید کرد
اگر بخواهم این تاپیک به انجمن های آزاد منتقل بشه چطور میتونم اینکار را بکنم؟