من نمیتونم مشورت یا راهنمایی کنم معذرت میخوام ولی حیفم اومد نیام و از صحبتای آویژه عزیز تشکر نکنم واقعا که همه پستاشون سرشار از امید و آرامشواقعا خوش به حال خودتون و خانوادتون
![]()
تشکرشده 141 در 76 پست
من نمیتونم مشورت یا راهنمایی کنم معذرت میخوام ولی حیفم اومد نیام و از صحبتای آویژه عزیز تشکر نکنم واقعا که همه پستاشون سرشار از امید و آرامشواقعا خوش به حال خودتون و خانوادتون
![]()
nazlin1990 (چهارشنبه 16 شهریور 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)