بچه ها من ديگه خسته شدم.هر لحظه زندگيم همش غمه انگار غم تو ذاتمه.خسته شدم به خدا.چرا من اينطوريم.
تشکرشده 25 در 17 پست
بچه ها من ديگه خسته شدم.هر لحظه زندگيم همش غمه انگار غم تو ذاتمه.خسته شدم به خدا.چرا من اينطوريم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)