سلام دوستان همراهم.

با خصوصیاتی که گفتم + اخلاق خوب(که بقیه میگن)+خانواده در حد متوسط از لحاظ مالی+روابط اجتماعی بالا

اگه تا 2 سال دیگه صبر کنم تا شاغل شم وموقعیت هامو بیشتر بررسی کنم.واسه ازدواجم دیر نمیشه؟؟؟

(البته تازه فوق قبول شدم)