سلام دوستان همراهم.
با خصوصیاتی که گفتم + اخلاق خوب(که بقیه میگن)+خانواده در حد متوسط از لحاظ مالی+روابط اجتماعی بالا
اگه تا 2 سال دیگه صبر کنم تا شاغل شم وموقعیت هامو بیشتر بررسی کنم.واسه ازدواجم دیر نمیشه؟؟؟
(البته تازه فوق قبول شدم)
تشکرشده 1,334 در 350 پست
سلام دوستان همراهم.
با خصوصیاتی که گفتم + اخلاق خوب(که بقیه میگن)+خانواده در حد متوسط از لحاظ مالی+روابط اجتماعی بالا
اگه تا 2 سال دیگه صبر کنم تا شاغل شم وموقعیت هامو بیشتر بررسی کنم.واسه ازدواجم دیر نمیشه؟؟؟
(البته تازه فوق قبول شدم)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)