سلام.
دوستش دارم و ....
اما اون چیزی که تو دلم هست اصلا اصلا اصلا نمیتونم به زبون بیارم.
تا بیبینمش انگاری زبونم توی دهانم قفل میشه !
فکر میکنم که خودش میدونه اما اون هم کاری نمیکنه ! !
اصلا نمیدونم چی کار کنم ؟
واقعا گیر کردم !
سلام.
دوستش دارم و ....
اما اون چیزی که تو دلم هست اصلا اصلا اصلا نمیتونم به زبون بیارم.
تا بیبینمش انگاری زبونم توی دهانم قفل میشه !
فکر میکنم که خودش میدونه اما اون هم کاری نمیکنه ! !
اصلا نمیدونم چی کار کنم ؟
واقعا گیر کردم !
عمو محمدرضا (یکشنبه 30 فروردین 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)