سلام
چطوری با صندلی داغ
منتها هنوز داغ نشده
بی مقدمه
1- احترام به قوانین یعنی چی؟
2- پس چرا جایی که باید به سئوالات پاسخ بدی ، میایی سئوال می پرسی؟(منظورم پست قبلی ات بود)
3- نام کاربری ات رو بر چه اساسی انتخاب کردی؟
4- آواتارهایی که تا حالا داشتی رو همشون رو بذار اینجا و جلوی هرکدوم بنویس به چه دلیل انتخابشون کردی؟
5-بالاخره خدا با تو آشتی کرد یا تو با خدا؟
6-اتاق تنهای تو و این تالار چرا ناپدید شد؟
7-چرا نماز می خونیم؟ مگه خدا به نماز ما احتیاج داره؟
8- معنای زندگی چیست؟
9- در آخر به چه چیزی توی این دنیا می خواهی برسی؟
10- اگه فرصت ازدواج برایت پیش نیاید ، اون وقت چی کار می کنی؟
11- آیا کسی که حجاب کاملی دارد ، یعنی شخص معتقدی هست؟ چرا؟
12- کمالگرایی ات تا چه حد هست؟
13-کمالگرایی کجاها خوبه کجاها بد؟
14- اینکه می گن بیشتر از اینکه به دیگری پایبند باشم به خودم و اصول عقایدم پایبندم مصداقی داره یا نه؟ توضیح بده
15-توی کدوم آیه از قران نوشته که خوردن مشروب حرام هست و نجس؟
16- اینکه می گن ذات یک انسان خیلی در سرنوشتش تاثیر داره یعنی چی؟
17-چرا سئوال های بقیه بچه هارو جواب ندادی؟
18-چرا رنگین کمون هفت رنگه؟
19- آدم خوبه عاشق کور باشه؟ ( من الان عاشق کورم ها....)
20- آیا توانایی این رو داری که انسانی رو مجذوب خودت کنی؟
21- هنوز در طبیعت زندگی می کنی؟ در کنار درختان و سبزه ها؟
22- چرا طبیعت آرامش بخشه؟
23- چه رنگی رو دوست داری؟









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)