به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 12 مهر 92 [ 20:22]
    تاریخ عضویت
    1390-4-28
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    2,376
    سطح
    29
    Points: 2,376, Level: 29
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    64

    تشکرشده 63 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array

    تجربیات من از سرگذشت آقای SCI در جهت حل مشکل بدبینی خودم

    سلام. بیشترین خطابم آقای sci هستن و بقیه آقایون هم خوشحال میشم جوابمو بدن
    آقای SCI من سرگذشت شما روخوندم
    داستان نه چندان جالب من
    اوضاع آروم شد

    و واقعا برای من آموزنده بود به چند دلیل که عرض میکنم. و چند تا سوال هم داشتم
    من مانند همسر شما هستم. آدمی بدبین که مدام موبایل همسرم و چک میکنم (مخفی)و یه مدت هم براش نرم افزار جاسوسی نصب کرده بودم(که چیزای جالبی هم ندیدم) بگذریم. من سرگذشت شما روخوندم و چند تا مورد برام سوال شد
    اول اینکه شما یه سال با اون خانم صحبت میکردین و طبق گفته خودتون همسرتون مدام موبایل شما رو چک میکرده ااما چیزی نمیدیده ،یعنی شما مسیج هاتون رو با اون خانم پاک میکردین؟پس این یعنی اگه یه مردی بخواد میتونه هرکاری بکنه و آخرم موبایلشو پاک کنه، پس عملا اینکه من مدام بخوام موبایل همسرمو چک کنم بی فایده است ،پس چرا این کار رو بکنم؟درسته؟
    2- دوم اینکه اگر همسر شما در روز آخر که شما اون قرار رو گذاشتین و ایشون فهمیدن ،اگه موبایلتون رو چک نمیکردن و نمی فهمیدن همه چی تموم شده بود ،و شما به حالت قبل برگشته بودین ،اما این چک کردن ایشون کار رو خراب تر کرد ----اینجا من با خودم فکر کردم نکنه من هم موبایلشو چک کنم و چیزی ببینم که انتهای یه رابطه بوده و با فهمیدن من همه چی خراب بشه؟درسته؟
    3- اگه در اون مدتی که شما با اون خانم ارتباط داشتین همسرتون بهتون توجه میکرد و محبت میکرد و آرامش در خونه برقرار بود اون رابطه رو کات میکردین؟برای خودم این رو در نظر میگیرم که اگه من همسرم رو چک نکنم و ندونم چی کار میکنه فرض اینکه رابطه ای هم باشه(که نیست اما من بدبینم)همیشه با محبت زن امکان برگشت مرد وجود داره نه؟
    5- همسرتون چی کارا کرد که باعث شد شما انقدر تنهایی و اذیت بکشین،(بیشتر میخوام بدونم من چیکار نباید بکنم)
    ممنونم

  2. 2 کاربر از پست مفید baran-tanha تشکرکرده اند .

    baran-tanha (شنبه 05 شهریور 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.