تنها عمل است که می ماند نه حرف نه نگاه و نه غصه من و شما
شعار ادم ها
خود خواهی ها
خود پسندی ها
کار ما ترغیب و تشویق است نه دستور و نه توحین به آدم هایی که در ساحل نشته
در ادامه باید دعا کرد که آدم های برساحل خود را باز یابند
اگر می تونید یک ساعت بعد از اذان افطار کنید![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)