سلام نادیا
تولدت مبارک
من ظاهرا دیر اومدم.
اما خیلی اشکال نداره چون مادرمان یک بار و ما هر ثانیه خودمان را به دنیا می آوریم.پس انسان در هر لحظه در حال متولد شدن است. پس من این لحظه تولدت را تبریک می گویم.
(به نظرم توجیه دلچسبی بود)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام نادیا
تولدت مبارک
من ظاهرا دیر اومدم.
اما خیلی اشکال نداره چون مادرمان یک بار و ما هر ثانیه خودمان را به دنیا می آوریم.پس انسان در هر لحظه در حال متولد شدن است. پس من این لحظه تولدت را تبریک می گویم.
(به نظرم توجیه دلچسبی بود)
مدیرهمدردی (چهارشنبه 25 اردیبهشت 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)