از صمیم قلب واستون آرزوی موفقیت و خوشبختی میکنمخودم هم الان با یه دختر بزرگتر از خودم نامزدم و خدارو.شکر هم همدیگه درک میکنیم و هم به هم احترام میذاریم
نمیخوام وارد مسایل خونوادگیتون بشم ولی اگر امکانش هست در مورد برخورد خونوادتون بگید وقتی متوجه بزرگتر بودن نامزدتون شدن و همینطور عکس العمل خونواده نامزدتون...
امیدوارم بتونم از تجربیاتتون استفاده کنم.![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)