سلام
من(خانوم) تازه نامزد کردم ولی هنوز عقد نکردیم ی ماه دیگه قرار ه عقد کنیم ولی من یه مشکلی دارم نامزدم یکم خجالتیه می گه از ابراز علاقه خجالت می کشه !!!!
ما هر دو مذهبی هستیم .
با این وجود که نامحرم هستیم ولی گاهی بیرون می ریم یا ارتباط تلفنی بیشتر اس ام اس ی داریم اکثر اوقات تا من پیامک ندم نامزدم پیامک نمی ده گاهی ناراحت می شم ازش سراغ نمی گیرم بعد دو سه روز شرو می کنه به پیام دادن پشت سر هم و ابراز علاقه .
تو صحبتاش می گه انتظار داره من بش زیاد اس ام اس بزنم ولی خودش اینطوری نیست یه دفعه اس ام اس زدنام رو قطع کردنم از من خواست که این کارو نکنم.
حالا خودم موندم باید باش چه جوری برخورد کنم می دونم منو دوست داره ولی از این که من اکثر مواقع من باید شرو کنم خسته می شم می ترسم این بعداً تو زندگی مون مشکل بزرگ تری بشه
کمکم کنید