سلام من سمانه هستم
همسرم دانشجو است و درامدی نداره و حقوقه منو حق مسلم خودش می دونه طوریکه حتی یه ریال از حقوقمو به خودم نمی ده راستی ما هنوز در دوران عقد هستیم ضمن اینکه تو هیچ کاری منو همراهی نمی کنن گاهی وقت ها فکر می کنم اگه باهاش وارد زندگی مشترک بشم نمی تونم تحملش کنم لطفا منو راهنمایی کنید: