به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 123

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: زندگی جدید سبکتکین

    دوستان خوبم
    ازتون ممنونم که باهام همدردی کردین و راهنماییم کردین .
    توکلم رو به خدا از دست ندادم و دارم با این قضیه کنار می یام . من تا جاییکه جا داشت تلاشمو کردم و شاید هم به تلاشم برای برگردوندن شوهرم ادامه بدم . نمی دونم تصمیم سختیه . تنها راهی که مونده اینه که برای آخرین بار یه جوری آدرس جدیدشو پیدا کنم و برم باهاش حرف بزنم . هرچند که بارها بهم گفته دوست نداره برم مزاحمش بشم . اصلا نمی دونم اگه قرار شد برم بهش چی بگم ؟ به قول اون حرفای تکراری رو بازم تکرار کنم و اونم تهش ضایعم کنه . از اینکه ضایع بشم ناراحت نمی شم اگه بدونم تهش فایده ای هم داره ولی ... نمی دونم واقعا دودلم . اگه هم کاری نکنم و دست رو دست بگذارم هم که معلومه دیگه اون به کارش ادامه می ده .
    خدا رو شکر خیلی بهترم ولی همش فکر می کنم نکنه من کاری می تونستم انجام بدم و انجام ندادم .


    بالهای صداقت ممنونم از اینکه مثل همیشه با راهنماییهات منو کمک می کنی .
    من هم هنوز امید دارم و باور . هنوز هم توکل می کنم . ولی تصمیم گیریم ضعیفه و در نتیجه تلاشهام هم بی ثمر.
    در مورد مهریه با چند تا وکیل دیگه هم مشورت کردم و گفتن کاری نمی تونی بکنی مگه اینکه شوهرت بخواد مهریتو بده .
    به هر حال من اقدام می کنم بقیشو می ذارم به عهده خدا . چون از اولشم به فکر گرفتن پول نبودم اصلا این قضیه ناراحتم نکرده .
    ولی در مورد رفتن و صحبت کردن با همسرم هنوز نتونستم تصمیم درستی بگیرم .
    تا جاییکه میشد وسایل شوهرمو از جلوی چشام جمع کردم و سعی می کنم که وابستگیمو کم کنم . چه از لحاظ ظاهری چه باطنی.


  2. 3 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (دوشنبه 04 مهر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.