به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

موضوع: دلتنگتم پدر

Threaded View

  1. #21
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلتنگتم پدر

    دوستان خوب،

    خیلی ممنونم که با من همدردی کردید!
    خیلی حالم بهتر از وقتی هست که این تاپیک رو شروع کردم.

    بالاخره همه ما دردهایی داریم.
    گاهی یاد KingReza می افتم که چقدر از دست پدرش در عذاب بود.
    امیدوارم اوضاع زندگیش بهتر شده باشه.

    یک جمله ای دیروز خواندم، جالب بود:
    مشکلات انسانهای بزرگ را متعالی می سازد و انسانهای کوچک را متلاشی!
    ان شا الله که متعالی بشیم! :)

    از همه شما متشکرم!

    نماز روزه هاتون قبول!

    نقل قول نوشته اصلی توسط راحيل خانوم
    سلام مجدد آقا حامد.مشكل پدر و مادر منم هميناست كه گفتين، با اين تفاوت كه جدا نشدن و پدر من با داشتن 4 تا بچه ي جوون (كه آخريش منم )و 30 سال زندگي مشكلشو با ازدواج مجدد حل كرد !!!! البته مشكله خودشو نه خانواده رو ! و الان يك سال كه زندگي ما جهنمه :(
    متاسفم، اگر دوست داشتید، یک تاپیک بزنید تا کمکتون کنیم.


    نقل قول نوشته اصلی توسط shabe barooni
    ما همه باید قدر زندگیمون رو بدونیم. به خاطر اون خدایی که گوهر انسانیت رو به ما ارزانی و مارو به آزمایش ها گرامی داشت.



    نقل قول نوشته اصلی توسط shayana
    ضمنا گفتم که نبود یا دور بودن از پدر برا یه دختر نسبت به پسر خیلی سختتره،ببین حالا که
    تو انقدر دلتنگ پدرت میشی،خواهرت چند برابر تو دلتنگش میشه،پس هوای
    shirin67رو حتما داشته باش،
    خواهرم هم بیشتر از من ضربه خورد.
    قبلاً خواهرم عاشق پدرم بود و پدرم عاشق او.
    ولی دیگه انگار یک پرده بینشون افتاده.
    خواهرم اکثر اوقات بی حوصله با پدرم حرف می زنه. مثل یک قهر همیشگی!


    نقل قول نوشته اصلی توسط gole maryam
    هیچ وقت پدری نداشته ام که تجربه ای داشته باشم ،ولی همین اندازه که می تونی بگی بابا ، خودش نعمت بزرگی هست
    متاسفم!
    وقتی این تاپیک رو ایجاد می کردم با خودم فکر می کردم که خیلی ها هستند که اصلاً پدری ندارند.
    با این حال خدای مهربونی که من می شناسم، مطمئنم به شما نعمتهای با ارزش دیگری داده.


    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر مهربون
    به دوستایی فکر کن که یه بار یه روی خوش از پدرشون ندیدن.
    به دوستایی فکر کن که پدر مادرشون از هم جدا شدن و از اون به بعد دیگه پدرشون به دیدنشون نیومده.
    بله...
    می شناسم چنین افرادی رو...
    و می دونم خیلی سختی می کشند.
    نمونه اش یکی از دوستهای صمیمی من...


    باز هم از همه متشکرم!


  2. 9 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (شنبه 22 مرداد 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.