به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 44

Threaded View

  1. #17
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: هیچ احساسی نسبت به این زندگی ندارم، آیا پرتوقعم؟

    سلام اقلیمای عزیز
    چون تاپیک سابینا از موضوع خارج میشد. خصوصی پیام دادم.
    از سابینا عذر خواهی میکنم و از آقا کیوان میخوام این چند پست رو در صورت صلاحدید جابجا کنن.

    برخی از ما در هنگام بروز مصیبتها یا سختیها ، میگیم "خدایا چرا من!!" ، لب به شکایت باز می کنیم و خدای عادل و حکیم رو متهم به ظلم می کنیم. گاهی هم پا رو فراتر گذاشته و مستقیما میگیم "چقدر ظالمی !!!! طفل 4 ماهه من چه گناهی داشت که ازم گرفتیش !!)

    ببینید روابط ما (بعنوان بنده) با خدا ، رابطه بندگی هست. بزرگترین مقام اولیای خدا هم "عبد صالح" بودنه.

    یه نوکر در خونه یه آقا رو در نظر بگیرین. آقا میگه به فکر جای خواب و خوراکت ، پوشاکت نباش همه رو من تامین میکنم. تو هم در عوض کارهامو انجام بده. این یه رابطه.
    نوکر وایساده ببینه آقاش چی میگه.
    میگه برو ماشین رو بشور میگه چشم. برو خرید میگه چشم و...

    شده هیچ نوکری به آقاش بگه "چرا؟" ... اصلا دنبال حکمت کار آقاش هست؟!

    حالا یه مثال از ابلیس ،
    می دونی خدا از ابلیس عبادت نمی خواست ، مقام عبودیت شیطان خیلی بالا بود 6000 سال عبادت کرده بود .اما وقتی خدا بهش دستور داد به آدم سجده کند بندگی خدا رو نکرد ، گفت چرا؟ تو خودت که می دونی خلقت من از اتش هست و خلقت آدم از خاک. آتش از خاک برتره. چرا یه عالی به یه دانی سجده کنه؟؟!!




  2. 4 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (پنجشنبه 21 مهر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کسی می تونه یک آینده ی خوب برام ترسیم کنه ؟
    توسط ahmadi`00 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 تیر 92, 23:03
  2. ذهنم درگیر کسی دیگر است برای همین نمی تونم انتخاب کنم...
    توسط mayan در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 دی 89, 16:16
  3. کسی می تونه به من کمک کنه
    توسط parya_557 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 شهریور 89, 07:12
  4. کسی می تونه حس منو درک کنه؟
    توسط hopegirl در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 فروردین 88, 14:33

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.