خیلی خوبه که قوی هستی کاش شمایی که اینقدر خصوصیات خوب داری با این آقا ازدواج نمیکردی شما با این خصوصیات اصلا با این آقا کنار نمیای
ولی گذشته ها گذشته این یک تجربس
همه زندگی آدم که ازدواجش نیست
قوی باش عزیزم
تشکرشده 358 در 196 پست
خیلی خوبه که قوی هستی کاش شمایی که اینقدر خصوصیات خوب داری با این آقا ازدواج نمیکردی شما با این خصوصیات اصلا با این آقا کنار نمیای
ولی گذشته ها گذشته این یک تجربس
همه زندگی آدم که ازدواجش نیست
قوی باش عزیزم
hamdam 96 (پنجشنبه 13 مرداد 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)