با سلام به تمام دوستان خوشبخت
من احساس میکنم دارم به خوشبختی میرسم. من در شرف جدایی از شوهرم هست بالا خره از دستش راحت میشم.
تورو خدا برام دعا کنین همه چیز به خوبی و خوشی تمام بشه.
التماس دعای فراوان