خارپشت عزیز
اینقدر نسبت به سیما احساس مسئولیت نکن
اون یه دختر بچه نیست... بزرگ شده و باید رو پای خودش بایسته, اونقدری هم قدرت داره که تصمیم بگیره.... خودشون می دونن, اینقدر به افکارت رنگ نده و خودت رو درگیر و ناراحت نکن... باور کن این ناراحتی ها بیهوده ست و عواقبش اذیتت می کنه...










علاقه مندی ها (Bookmarks)