به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 تیر 91 [ 05:26]
    تاریخ عضویت
    1390-4-27
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    1,589
    سطح
    22
    Points: 1,589, Level: 22
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 23 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چرا هميشه در جواب بدي توصيه به عروسا اينه كه سكوت كنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    با سلام به همه ي دوستان عزيز.من اولين باره كه تو اين سايت پيام ميذارم ودرواقع عضو تازه وارد اين انجمن هستم.و ميدونم كه تو اين سايت اينقدر شماها ماه ومهربونيد كه هواي تازه وارد ها رو داريد،يه مشكلي دارم كه شايد از ديدگاه من بزرگ باشه و از ديدگاه شما چيز تازه اي نباشه ولي واقعا خسته شدم پس از همه ي شما خواهش ميكنم كه كمكم كنيد:
    من سه ساله كه ازدواج كردم و مثل بيشتر عروس ها مشكل حاد مادرشوهردارم.ببينيد دوستاي عزيز من همه يا بيشتر مطالب دوستاني كه با مادر شوهرشون مشكل داشتند رو خوندم همينطور راهنمايي هاي دوستان رو.همي كسايي كه ميگند مادرشوهر مثل مادر آدمه وبايد با اون مثل مامان خودت رفتار كي رو قبول دارم.ولي شما بگيد من تو اين سه سال كه همش برخورد سرد و توهين آميز مادر شوهرم رو ديدم ولي باز به خاطر شوهرم و رضاي خدا قدم اول رو بر ميداشتم تا خانواده و جوش از سردي در بياد و همه باهم خوب باشند خصوصا شوهرم و مادرش چرا باز بايد من آدم بده باشم.هميشه سوءتفاهم هميشه ظن بد.بي احترامي و بي حرمتي به من، خصوصا خانوادم.توجه نداشتن. و اينكه فكر ميكنه من باعث جدايي هستم و با تمام توضيحات من و همسرم و حتي پدر همسرم باز هم منو بد ميدونه و پيش همه خرابم ميكنه طوري كه همه حتي پدرشوهرم هم من رو حالا مقصر ميدونه.چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟از اول با كوچكترين حركتي از من ازم ناراحت ميشد بهم بي احترامي ميكرد به خونوادم خصوصا مادرم خيلي حرفا زده كه واقعا تو دلم بغض سنگيني هست باور كنيد جواب من فقط سكوت بود و احترام حق من اينه..مثلا مادرشوهرم با شوهرم حرفش ميشه سر يه مساله ي پيش پا افتاده ولي مادر شوهرم علت اين رفتارش رو از من ميدونه و ميگه تو با پسرم اينجوري كردي اونم وقتي كه من تازه دو ماه نامزد بودم باهاش به نظر شما من ميتونم به پسرش بگم كه اينجوري رفتار كن.ما تهران زندگي ميكنيم و اونا شهرستان هستند وقتي ميريم انگار كسي نيومده سرده، روبوسي نميكنه.چي بگم بايد بپرسيد تا كتاب غصه هامو براتون باز كنم.ولي دوستان مشكل ما خيلي زياده اگه دوست داشته باشيد يه دونه يه دونش رو براتون ميگم تا ببينم شما بوديد چه برخوردي ميكرديد.البته تو اين مدت اگه راهنمايي ها و كمك همسر عزيزم نبود از پا مي افتادم و زندگيم رو رها ميكردم.به من بگيد شما بوديد چي كار ميكرديد با اين مادرشوهر مغرور..........

  2. 3 کاربر از پست مفید مريم.م تشکرکرده اند .

    مريم.م (جمعه 31 تیر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. 10 توصيه معروفترين مشاوران دنيا براى ارتباط با خانواده همسر؟؟
    توسط shad در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 22 خرداد 89, 12:07
  2. 6 توصيه به بانوان براي برقراري يك رابطه جنسي بهتر با همسر
    توسط keyvan در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 آبان 88, 11:07
  3. توصيه هاي غذايي براي زنان و دختران
    توسط دانه در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 14 آبان 87, 13:12
  4. قبل از طلاق به اين توصيه ها توجه كنيد
    توسط elina در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 آبان 87, 11:24
  5. توصيه هايی برای همسران دلشکسته
    توسط erfan25 در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 23 فروردین 87, 13:49

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.