مهتاب عزیز سلام و خیلی ممنون ازت عزیزم
نه خانمی دیوونه نشدی... این چه حرفیه؟
نمی دونم بهت بگم حق داری یا نه... مهم هم نیست حق با کیه... مهم اینه که بخاطر بچه تون باید تغییر رویه بدید, این از همه ی دنیا مهم تره
یه برگه کاغذ بردار و بنویس
وقتی پیشمه احساس می کنم نمی تونم تحملش کنم, ازش متنفر می شم
دلایل خودت رو هم بنویس... نمی تونه بی دلیل باشه
مثلا چون یاد فلان چیز می افتم
تو اون لحظه احساساتی که به همسرت داری رو بنویس, مثلا احساس نفرت یا احساس پریشونی
و این رو هم بنویس
وقتی دوریم دلم براش تنگ میشه و احساس میکنم عاشقشم و دوست دارم پیشم باشه
دلایل این رو هم بنویس که چرا دلت براش تنگ می شه
و احساساتت رو تو اون لحظه مثلا تنهایی, عشق زیاد و ...
وقتی صحبت می کنید راجع به چی حرف می زنید که باعث بحث می شه؟
لحنتون چه جوریه؟
این ها رو بنویس و برگرد تا با هم تحلیلش کنیم.









علاقه مندی ها (Bookmarks)