به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 06 بهمن 91 [ 19:17]
    تاریخ عضویت
    1390-3-25
    نوشته ها
    118
    امتیاز
    1,470
    سطح
    21
    Points: 1,470, Level: 21
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    270

    تشکرشده 270 در 103 پست

    Rep Power
    27
    Array

    RE: مشکل با مادرزن و فک و فامیلاش

    من يكي نمي فهمم اين كه مثلا ميخوان دنبال شما بيان خريد چه عيبي داره؟حالا چه مادر زنتون و چه خواهرشون
    اين نشون ميده كه به شما علاقه دارن و بهترين چيزها را براي شما ميخوان
    ولي همسرتون چيكار ميكنن؟سرشون داد ميزنين
    يعني شما به هيچ رسم و رسومي اعتقاد ندارين؟اگه ندارين خريد اينه و شمعدان هم جزء رسم و رسومه چرا رفتين خريدين؟
    مادر زن شما چيزي را گزارش نداده سهيل جان
    اين اتفاق يكي از مهمترين اتفاق هاي زندگي ايشون هست، پس حق دارن خوشحال باشن و از اين ماجرا براي خواهرشون كه شايد نزديك ترين كس بهشون هست تعريف كنن
    شما اگه يه اتفاق خوب برات بيافته و خوشحال بشي دربارش با بقيه صحبت نمي كني؟
    اين اصلا گزارش دادن نيست
    ميبخشيد اينجوري صحبت ميكنم ولي فكر نمي كنين مشكل اصلي از شما باشه؟
    حتي اگه شما با اين رسم و رسوم مخالفيد(كه حداقل به نظر من يكي اين رسم ها چندان بد نيستند) ميتونيد خيلي با احترام باهاشون صحبت كنين و بگين شما علاقه اي ندارين كه اين كارها را انجام بدن و ازشون بخواهين قيد اين چيز ها را بزنن
    ولي اين كه خانمتون سر مادرش داد بزنه و اونجوري باهاشون صحبت كنه خيلي بده(و همينجور كه گفتيد شما هم با مادرتون بعضي وقت ها اينجوري بر خورد ميكنين)
    البته اين كه فرموديد شما تو اين دعواها دخالت نمي كنين خيلي خوبه
    ولي به نظر من سعي كنيد با خانمتون صحبت كنين كه اين طرز رفتار را با مادرشون نداشته باشن
    اصلا ببينين اگه انشا الله به سلامتي بچه دار شديد ، بچه تون باهاتون اينجوري برخورد كنه چه حالي پيدا ميكنين؟
    لباسها در آب کوتاه میشوند و برنج ها دراز. در درازای زندگی برنج باش و در پهنای آن، لباس.
    واگر عمق این پند را نفهمیدی, بدان که تنها نیستی!

  2. 4 کاربر از پست مفید mohsenn تشکرکرده اند .

    mohsenn (چهارشنبه 29 تیر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.