من دختری هستم که یه خواهر بزرگتر دارم و به دلیل اختلاف سنی کم بین ما حس رقابت خیلی زیاده . موقعیت من برای ازدواج بهتره و مورد های بیشتری برای من پیش می یاد اما همون اول خواهرم برام خط و نشون کشیده که نمی زاره زودتر از اون ازدواج کنم اگه این کار رو بکنم تا آخر عمر با من و کسانی که با من هستن قهر می شه و عروسیه من هم نمیاد و با شناختی که ازش دارم مطمئنم دچار ضربه شدید روحی هم میشه . سر یه خواستگار همه راضی بودن چون موقعیتش خیلی خوب بود اما بخاطر اون مجبور شدم جواب منفی بدم حالا دیگه دوست ندارم کسی خواستگاریم بیاد چون خیلی عذابم می ده بدون هیچ دلیل قانع کننده ای ردش کنم
بنظر شما راه حل منطقی چی هست که من باید انجام بدم