به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 تیر 93 [ 15:40]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    453
    امتیاز
    4,461
    سطح
    42
    Points: 4,461, Level: 42
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,177

    تشکرشده 2,204 در 465 پست

    Rep Power
    61
    Array

    مشاورم: به پسر های اطرافت بیشتر توجه کن!!!!!

    سلام دوستان. میبخشید من انقدر تاپیک میزنم. میخوام فکرتون ورزیده شه.
    قضیه اینه که من اصلا خودمو درگیر رابطه ای نمیکنم و نسبت به پسرای اطرافم هیچگونه احساسی ندارم. حتی کیس مجازی هم ندارم. تو دانشگاه هم که بوقم. بعد از دو سال اسم پسرای هم دوره ام رو نمیدونم. مثلا دوستام که در مورد یکی از همکلاسی های پسر صحبت میکنند من نمیفهمم کیو میگن، بعد که گفتن اون مو قشنگه، درازه، تازه یادم میاد. (البته اگر با هنر پیشه ای کسی اشتباه نرفته باشم)
    خنده دار تر اینکه اگر کسی بخواد بهم بفهمونه بهم علاقه منده، همه میفهمن جز خودم.
    و حالا مدتیه سر مسائل دیگری مشاوره میرم و مشاورم هم شخص مطرحیه. اما ازم خواسته یه خورده شیطونی کنم و از این حالت سیب زمینی پیش فرض خارج شم. (نه اینکه وارد رابطه شم، بلکه دل بدم و نیازهای عاطفیمو برطرف کنم و از این حرفا.....) ولی خب من نمیتونم. عذاب وجدان میگیرم. درست نیست آخه.... من هنوز هم که به تنها عشق قدیمی زندگیم فکر میکنم، کلی خجالت میکشم. نه اینکه خیلی مذهبی باشم، اما احساس میکنم هم خودم و هم افکارم هر دو باید نجیب بمونن و پاک پاک به دست شوهر آینده ام برسه...
    البته مشاورم میگه حتی اگه به یه هنر پیشه هم علاقه داشته باشم کافیه، ولی من که فیلم نمیبینم، مگر از بین لورل هاردی یکیو انتخاب کنم.
    لطفا بگید من با این بی احساسی و عذاب وجدان و .... چیکار کنم. آیا عشق ورزیدن به گذشته ام صحیحه؟


  2. 2 کاربر از پست مفید shabe barooni تشکرکرده اند .

    shabe barooni (شنبه 25 تیر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. متوجه ارتباط خواهرم بایک پسرشدم!چکارکنم؟
    توسط گندم. در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 14 آبان 95, 17:35
  2. ناتوانی در پاسخ به درخواست ازدواج پسرخاله
    توسط دوراهی1 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 شهریور 93, 09:58
  3. نحوه برخورد خانواده با دوستی دختر و پسر (متوجه ارتباط برادرم با دختری شدم)
    توسط زهرا 67 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 آذر 91, 18:01
  4. توجه پسرهارو جلب نمیکنم !!!
    توسط rose22 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 دی 89, 21:41
  5. مشكل توالت رفتن پسرم رو چطور حل كنم؟
    توسط گلپر در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 خرداد 87, 22:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.