سبكتكين عزيزم
خيلي ناراحت مشكلت هستم كاري ازم برنمياد غير دعا . غير عموت هيچ كس ديگه اي نيست كه باهاش حرف بزنه؟؟ يكي ديگه كه همسرت يكم ازش رودربايستي داشته باشه كه نپيچونتش ؟؟؟
اقاي sci بيا يه راه جادويي بگو تورو خدا![]()
تشکرشده 634 در 321 پست
سبكتكين عزيزم
خيلي ناراحت مشكلت هستم كاري ازم برنمياد غير دعا . غير عموت هيچ كس ديگه اي نيست كه باهاش حرف بزنه؟؟ يكي ديگه كه همسرت يكم ازش رودربايستي داشته باشه كه نپيچونتش ؟؟؟
اقاي sci بيا يه راه جادويي بگو تورو خدا![]()
sahra100 (چهارشنبه 22 تیر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)