باسلام وخسته نباشيد من دردانشجو كارداني رشته كامپيوتر هستم وعلاقه اي به رشته ام ندارم و ميخوام تغير رشته بدم حالا مي خواستم ببينم من ميتونم الان تو دبيرستانهاي شبانه به صورت غير حصوري ثبت نام كنم ودررشته تجربي ادامه تحصيل بدم يا خير ممنونم
تشکرشده 0 در 0 پست
باسلام وخسته نباشيد من دردانشجو كارداني رشته كامپيوتر هستم وعلاقه اي به رشته ام ندارم و ميخوام تغير رشته بدم حالا مي خواستم ببينم من ميتونم الان تو دبيرستانهاي شبانه به صورت غير حصوري ثبت نام كنم ودررشته تجربي ادامه تحصيل بدم يا خير ممنونم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)