به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 آذر 90 [ 09:03]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    1,274
    امتیاز
    12,573
    سطح
    73
    Points: 12,573, Level: 73
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 277
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,481

    تشکرشده 3,465 در 1,036 پست

    Rep Power
    146
    Array

    چشم به راه سپیده...

    سلام

    مدیران عزیز ببخشید که باز هم قانون شکنی کردم

    اگه نمی اومدم اینجا باید جایی میرفتم که الان امکانش نیست ...باید یه جوری خودمو خالی میکردم، ببخشید

    تو را غایب نامیده اند چون « ظاهر » نیستی نه اینکه « حاضر » نباشی.

    " غیبت " به معنای " حاضر نبودن " تهمت ناروایی ست که به تو زده اند و آنان که بر این پندارند، فرق میان " ظهور " و " حضور " را نمی دانند.
    آمدنت که در انتظار آنیم به معنای " ظهور " توست نه " حضور " تو و دلشدگانت که هر صبح و شام تو را میخوانند، ظهورت را از خدا می طلبند نه حضورت را.
    وقتی ظاهر می شوی، همه انگشت حیرت به دندان می گزند و با تعجب می گویند که " تو را پیش از این هم دیده اند ".
    و راست می گویند چرا که تو در میان مایی.زیرا امام مایی.
    جمعه که از راه می رسد، صاحبدلان " دل " از دست می دهند و قرار از کف می نهند و قافله ی دل های بی قرار روی به قبله می کنند و آمدنت را به انتظار می نشینند...

    و اینک ای قبله ی هر قافله و ای " شبروان را مشعله " در انتظار روز میلادت لحظه شماری می کنیم تا شاید به بهانه فرخنده میلادت چند روزی به یادت باشیم...


    کاش از دلبر نشانی داشتیم
    بر سر کویش مکانی داشتیم

    از برای مهدی صاحب زمان(عج)
    کاش در دل جمکرانی داشتیم



    وقتی دلم می گیره، وقتی احساس می کنم دلم شکسته و نمی تونم ترمیمش کنم یا ... می افتم یاد آقایی که همین نزدیکهاست و شاهد حال گرفته من و امثال منه و میتونم حس کنم که از ناراحتی من ناراحت هستند و باز در اون حال یه حس خوب وجودم رو پر میکنه
    و اون اینکه :
    خدا هست، حجتش هم هست
    خدا میدونه، حجتش هم میدونه
    خدا مهربونه، حجتش هم مهربونه
    خدا هوامو داره، حجتش هم هوامو داره
    خدا از دلم خبر داره، حجتش هم از دلم خبر داره

    و اینکه :
    زندگی تو این دنیا خیلی زود تمام میشه
    قیامت هست و باید حساب پس بدم
    اعمالم تجسم پیدا میکنند و علیه من شهادت میدن

    و اینکه:
    چه خوبه که همه اینها هست
    خدایا تو را شکر که همه اینها هست
    خدایا شکرت که هیچ خوبی و بدی از تو پنهان نیست

    خدایا!
    دوستت دارم، دوستم داشته باش (میدونم که دوستم داری اما بیشترش رو میخوام!)

    خدایا! از تو ممنون و سپاسگزارم که منو انقدر لایق میدونی که مشکلاتی رو سر راهم قرار میدی تا با توکل و مدد خواهی از تو اونها رو حل کنم.

    خدایا! ممنونم که روی من حساب میکنی و ظرف صبر و تحملم رو به قدری ساخته ای که برای سختیهایی که دارم، گنجایشش کافیست

    خدایا! تو را شکر که تو را دارم...

  2. 2 کاربر از پست مفید m.mouod تشکرکرده اند .

    m.mouod (شنبه 18 تیر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. جملات قصار(آلبرت انیشتن/پاسکال/شکسپیر/ابن سینا/ناپلئون/لومباردی/ر
    توسط شیلا در انجمن سخنان نغز و جملات قصار بزرگان
    پاسخ ها: 46
    آخرين نوشته: شنبه 23 فروردین 93, 12:17
  2. پرهام و عشقم سپیده...
    توسط پرهام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 مرداد 92, 01:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.