به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    Question رفتار پدرم باعث شده مامانم افسرده بشه

    نمی دونم از کجا شروع کنم .کارای پدرم باعث شده مادرم افسرده بشه راستش پدرم چند سال پیش اعتیاد به تریاک داشت و از وقتی باغ خرید و بیشتره وقتشو اونجا بود اعتیادش بیشتر شد زندگیمون واقعا سخت بود پدرو تو خونه نمی دیدیم خیلی هم بد اخلاق بود مادرم اونقدر گیر داد تا بالاخره پدرم تریاکو گذاشت کنار اما سیگارو نه.به جای تریاک هم قرار شد شربت متادن بخوره تا کم کم بتونه ترک کنه.بعد از گذشت 2 سال هنوز شربتو ترک نکرده و وضعش افتضاح شده چون این شربت خواب می یاره باور کنید وقتی می ریم مهمونی نشسته چرت میزنه مهمون بیاد خونمون همش تو چرته تازه در این حالت سیگار هم می کشه و همیشه سیگار از دستش می یوفته رو لباس یا فرش.فرش خونشون از چند جا سوخته .هر لباسی مامان بهش می خره فرداش سوخته .بابا هم خیلی به باغ وابسته شده همش اونجاست مامان هم گفته هر موقع سیگارو گذاشتی کنار باهات می یام باغ .چند بار سعی کرده اما باز سیگار ادامه داره.الان دیگه بیخیال زندگیش شده نمی دونم از عوارضه شربته؟.هیچ اهمیتی نمی ده مامان چه قدر داره ازین وضع عذاب می کشه.مامان اونقدر ناراحته .من 1 ساله ازدواج کردم و مادر تنهاتر شده.1 برادرم هم دارم که خوب معلومه هیچ وقت نیست.پدر هم که تو باغش.مادرم می مونه و یه عالمه فکرای بد.باور کنید یه زمانی بود مادرم مریض می شد پدر بالا سرش گریه می کرد اما الان بیخیال شده.تا شب تو باغه وقتی می یاد خونه تا موقع خواب چرت می زنه وقت خواب هم تا ساعتها چای می خوره مامان هر موقع چشم باز می کنه شوهرشو کنارش نمی بینه بلکه در حال چای خوردن می بینه دیشب به من می گفت منتظر باش که این روزاست خبر مرگمو بیارن .اون از خودکشی حرف میزنه .تازه سرد مزاج هم شده .1 ساله سرد مزاج شده .فکر کنم از علائم افسردگیه.خواهش می کنم راهنمائیم کنید.دارم دیوونه می شم. حتی به این فکر کردم طلاق بگیرم برم پیشش تا تنها نباشه

  2. 2 کاربر از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده اند .

    رایحه عشق (شنبه 18 تیر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.