من یاسمن هستم.نمیدونم تو این سایت در مورد این موضوع هم میشه راهنمایی گرفت یا اینکه خلاف مقررات تالار هست.اگه این طور ی بود بذارین رو حساب تازه وارد بودنم.
من 27 ساله و شوهرم 30 ساله هستیم و با وجود مشکلات زیادی که داریم میخوایم بچه دار بشیم.
اما من تک بچه هستم و خواهری ندارم که بهم راه و از چاه نشون بده و تجربه هاشو بگه.
خواستم کمکم کنید هیچی نمیدونم .قبلش باید چی کار کرد؟ بعدش چطور؟ از چند وقت پیش باید رژیم خاصی گرفت؟ اصلا رژیم لازمه؟ ترس تمام وجودم گرفته.