به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 112

Threaded View

  1. #20
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 آبان 98 [ 02:40]
    تاریخ عضویت
    1390-2-27
    نوشته ها
    480
    امتیاز
    12,382
    سطح
    72
    Points: 12,382, Level: 72
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 66.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    645

    تشکرشده 634 در 321 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: با يه همسر بى تفاوت چه كنم

    برادر خوبم سلام
    ازين كه با جواب هات كمك به بهبود و كنترل رابطم ميكني ازت ممنونم
    اهاااااااان الان فهميدم بايد چجوري به احساساتش توجه كنم حتما" نتيجرو ميگم .
    تمرين تنفس و بخشش هرروز و يكيشم يكروز در ميون دارم + اينكه اون اهنگم دانلود كردم . تمرن جديدمم شروع ميكنم به انجام فقط نبايد صحبت همون به سمت خاصي سوق بدم كه بعد يع مدت منجر بشه به كوتاه اومدن ازين لجبازي ؟؟
    راجع به ورزشم راستش از 8 صبح تا 5 عصر كارخونم اونجام اينقدر ورزش فكري انجام ميدم كه ديگه بيام خونه توان ورزش ندارم ولي سعي ميكنم خوابم منظم كنم بعد صبح ه نيم ساعت زودتر برم يه دور بزنم
    راستي 2 تا مشكل خودم پيدا كردم
    1- شبها تا صبح خوابم نميبره دوباره شب بعدم كه ميخوام بخوابم حالا با اينكه روز قبلش خوابم 2ساعت ماكزيمم بوده ولي باز 1 ساعت كه خوابم ميبره از خواب ميپرم دوباره تا صبح بيدارم
    2- چندسال پيش تو يه بازه 7 ماهه من 4 نفر از نزديكاي فاميل از دست دادم بعداز اون گاهي يهو دچار تنگي نفس ميشدم و احساس ميكردم دارم بيهوش مي شم وقتي ميرفتم بيمارستان اكثرا" بهم ارامبخش ميزد خوب ميشدم تا اينكه يه دكتر خيلي باهام دعوا كرد و گفت ارامبخش مناسب سن تو نيست و ... خلاصه خودم تحقيق كردم ديدم دچار يه حمله هايي به نام حمله هاي وحشت ميشم يعني علايمم با اون خيلي ميخوند و سعي كردم تو اين موقعيت ها طبق گفته پزشك ذهنم معطوف كنم و بلند بلند حرف بزنم تا خوب شم اين حالت كنترل كردم ولي الان چندماهه اگه بخوايم از خونه دور شيم مثلا" مسافرت بريم نميدونم چه حسيه ولي همش استرس دارم يا وقتي ميرم كارخونه اگه برم كنار دستگاهها يهو دچار تپش قلب و تنگي نفس و ... ميشم اين حالتها واقعا" اذيتم ميكنه شما راهكاري ميدونيد واسش؟؟ نكنه دارم ديوونه ميشم

  2. کاربر روبرو از پست مفید sahra100 تشکرکرده است .

    sahra100 (چهارشنبه 08 تیر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 61
    آخرين نوشته: جمعه 17 اردیبهشت 95, 22:06
  2. ماموریت این دو فرشته چه بود .... ؟؟؟؟؟؟ هاروت و ماروت
    توسط parsa1400 در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 فروردین 94, 06:46
  3. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  4. تفاوت سنی 8 سال، آیا از یک نسلیم؟
    توسط jodiabot در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 05 فروردین 90, 23:53
  5. تشخیص تفاوت میان عشق و شهوت !!!
    توسط erfan25 در انجمن عشق
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 16 آبان 88, 13:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.