ممنونم فرشته مهربان از توضیحات ارزنده و مفیدت درباره مفهوم احکام دینی مرسی عزیزم از وقتی که گذاشتی ..
اما مشکل اصلی من ( البته در این تایپیک ) دین نبود که !
سوال اصلی من در اینجا اینه که چیکار کنم و چطور این وابستگی و عشق رو تعدیل کنم؟؟
جناب قاسمی:
من رفت و آمد و معاشرت با دیگران رو دوست دارم البته نه همیشه و خیلی زیاد ،گاهی دوست دارن تنها باشم..که فکر نمیکنم غیر طبیعی باشه..








علاقه مندی ها (Bookmarks)