به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: آینده ی زندگی من رو پیش بینی کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط شاپرک جون
    شاید خیلی مسخره باشه شایدم خیلی کوته فکری و احمقانه باشه شایدم خیلی از باز کردن تاپیک من بدتون بیاد و شاید.......

    اما واسم مهمه بدونم( با شناختی که از من و شوهرم با تاپیکایی که خوندید.دارید) زندگی من رو چطور پیش بینی میکنید به صورت عاقلانه و به دور از احساس

    اگه من با شوهرم زندگی کنم(جدا از محبت نکردن و نشون ندادن عشق و علاقه ...شوهری که اهل صداقت نیست. اهل زندگی و کار نیست. و همیشه خواسته یه شبه همه چیز داشته باشه .خانواده ی شوهری که از عروسشون متنفرند.شوهری که شبا زنشو تنها تو خونه میزاره تا 12 1 شب.و دلیلی برای دیر اومدنش نداره و همه عالمو ادم میگن معتاده و من نشونه هاشو دیدم .شوهری که رفیقاشو ول نمیکنه .شوهری که نقشه سرقت میکشه...................)چی میشه؟؟؟؟

    این تاپیکو باز نکردم تا از شوهرم انتقاد کنم منم خیلی ایراد دارم ولی نه تنها من هیچ کس جز خدا نمیتونه مشکلات شوهرمو حل کنه.و هرکدوم از مشکلات حل کردنش کلی زمان و اعصاب میخاد که از عهده من خارجه .خیلی دوست دارم اقای مدیر عزیز همدردی هم راجع به پیش بینی ایندم نظر بدن.

    اگه باهاش زندگی کنم چی میشه؟نمیتونم بگم زندگی ...اگه تحملش کنم خوبه؟؟؟؟



    اگه جداشم اینده من خوب پیش بینی میشه؟؟؟؟؟؟؟




    من میتونم باهاش زندگی کنم بدون هیچ دردسری یا اعصاب خوردی .میتونم خیلی قشنگ ظاهر زندگیمو حفظ کنم .میتونم خیلی راحت و بدون گریه و غصه تحملش کنم.فقط در صورتی که به معنای کامل رهاش کنم وکاری به کارش نداشته باشم.شبا دیر بیاد ...شیشه ای بشه.....با خانوادم رفت و امد نکنه.....با خانوادش رفتو امد نکم.....برام خرج نکنه......خلاف کارتر بشه...... به نظرتون زندگی کنم چی سرم میاد؟؟؟؟

    از طرز نوشتنت كاملا معلومه كه چقدر سردرگم شدي و تكليفت با خودت هم معلوم نيست...اما عزيزم به اين فكر كن كه تو از زندگي مشترك چي ميخواي؟ايا زندگي مشترك رو در هر صورت و با هر مصيبتي كه هست به زندگي در خانه پدرت ترجيح ميدي؟اياي خونه ي پدرت انقدر عذاب كشيدي كه حاضري اين زندگي رو كه طبق توصيف خودت بيشتر شبيه ميدون جنگه تا خونه ادامه بدي؟؟؟
    فكر نميكني اگه فردا خدايي نكرده بچه اي وارد اين زندگي شد از مادر و پدرش انتظار محبت داره نه اينكه به معناي واقعي همديگه رو رها كرده باشن!!!!

    تو از زندگي چي ميخواي؟
    مگه عمر ادما چقدره ؟
    چرا براي خودت و خواسته هات ارزش قائل نيستي؟
    طلاق بده...اره خيلي خيلي هم بده اما اگه لازم نبود خدا اين قاعده رو براي اتمام يه رابطه ي مخرب قرار نميداد...
    متاسفانه بهم ثابت شده كه تو حرف هيچ كس رو جز حرف خودت عمل نميكني اما دلم نيومد جوابتو ندم...
    موفق باشي

  2. 6 کاربر از پست مفید parnian1 تشکرکرده اند .

    parnian1 (یکشنبه 05 تیر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست طلاق دادم ولی مادر شوهرم پیش همه دروغ میگه وآبرومو پیش همه میبره چکار کنم؟
    توسط یاصاحب زمان ادرکنی در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 آذر 95, 11:16
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 بهمن 93, 00:46
  3. قبول کردن پیشنهاد خوابیدن پیش هم در دوران نامزدی بدون هیچ محرمیتی !!!
    توسط tanhaei در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 31 شهریور 92, 06:04
  4. پیامدهای روابط افراطی دختر و پسر پیش از ازدواج؟
    توسط keyvan در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 87, 19:02

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.