سحر عزیزم
این زندگی نمیشه که مدتی شما از هم دلگیر بشید و بی خبر و بعد با وصله پینه بخواهید رابطه تون رو بهم بدوزید
درست یا نادرست الان زندگی ات به اینجا رسیده
بذار همسرت کلاه خودش رو قاضی کنه و ببینه چی می خواد
این فقط تو نیستی که اشتباه کرده ای او نیز اشتباهاتی داشته هست ، پذیرفتن و یا نپذیرفتن اشتباهش هم مربوط به خودش هست
تو که نمی خواهی یک عمر با این وضعیت که همش ازت فرار می کنه زندگی کنی، می خواهی؟
بذار خودش به نتیجه برسه که بالاخره این زندگی رو می خواد یا نه
و تو خودت رو برای هر دوحال آماده کن
اگر جدایی رو خواست ، بدان که تلاشت رو کرده ای و پذیرا باش و راسخ ادامه بده ... با هر بادی نلرز و احساساتی نشو ، منتها منعطف باش
یعنی اگر در این راه طلاق پیشنهاد منطقی برای ادامه ایجاد شد پذیرا باش
خیلی دقت کن که مرز این منطق و احساس خیلی باریک هست
مهم مهم :
اگر هم ادامه زندگی را انتخاب کرد به اون نکات و حالات و شرایطی که در پست قبل بهشون اشاره کردم و گفتم توی
اون شرایط فقط سحر هست و خدا ،
خیلی توجه کن و به دنبال راهکار هر موقعیت باش










علاقه مندی ها (Bookmarks)