به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 11 تیر 90 [ 19:39]
    تاریخ عضویت
    1390-4-03
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    1,295
    سطح
    19
    Points: 1,295, Level: 19
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Lightbulb تنوع طلبی و نداشتن تمرکز در انتخاب همسر

    تقریبا سنم داره به 30 سالگی می رسه
    واقعا نمیدونم تو زندگی چی میخوام
    هر روز صبح که از خواب پا میشم یه فکر جدید یه ایده جدید به ذهنم خطور می کنه ولی همیشه از خدا می خواستم که ای کاش این ایده ها رو به پایان و سرانجام می رسوندم و نصفه کاره ولش نمی کردم یا به قولی دمدمی مزاج نبودم
    یکی از این مسائل ازدواج کردنمه. یه روز از خواب که پا میشم احساس تنهایی می کنم دوست دارم ازدواج کنم یه روز دیگه که سرم شلوغه خیلی بهش فکر نمی کنم. ولی یه رابطه منطقی بین احساس تنهایی و ازدواج کردن وجود دارد.
    خونوادم تاکید دارن که ازدواج کنم و به قولی زن بگیرم. یه سری کیس ها رو معرفی می کنن که باب میل من نیست و هیچ انگیزه و احساسی بهشون ندارم و اگه مخالفت کنم سرزنش میشم که فلانی و فلانی رو معرفی کردیم دختر خوبی بود تو نخواسیشون ما نمیدونیم تو چی میخوای و میترسیم که دیگه ازدواج نکنی واز ان جور حرفا
    راستش واقعا خودم هم نمیدونم از همسر آیندم چه انتظاراتی دارم و باید چه ویژگی هایی داشته باشه.خب یه سری معیارهای کلی هستن ولی این معیارا تو حرف مشخص نمیشن و باید تو عمل دیدشون. البته یه سری معیارهایی دارم ولی خوب که بهشون فکر کردم دیدم دقیقا همون چیزایی هستن که خودم تو زندگی نداشتمشون و برای من عقده شدن.
    به هر حال در مورد هر کیسی که بهم معرفی میشه اول احساس خودم نسبت به اون رو چک میکنم بیبنم اصلا خوشم میاد ازش یا نه بعد میرم مراحل بعدی
    مشکل من اینجاست کیسایی که بهم معرفی میشه باب دلم نیستن. هر کدومشون یه محاسنی دارن ولی من یه چیز دیگه می خوام. مادرم واسش مهم نیست که این دختری که اون معرفی می کنه به من میخوره یا نه از نظر اون خانواده طرف خوب باشن و دختره از نظرش خوشگل باشه کافیه ولی من چون تو این زمینه حساسم و تردید دارم تمام مسائل
    جزیی رو هم بررسی می کنم ...
    ولی هیچ وقت کیسایی که معرفی کرده باب دلم نبوده همیشه دوست داشتم خودم زن خودم رو انتخاب کنم ولی اولا واقعا نمیدونم کجا و چطوری این کار رو بکنم.ثانیا من همیشه طرف مقابلم رو به چالش می کشم و تناقضاتی رو که تو عقایدش وجودداره رو واسش بر ملا میکنم. نمیدونم کار درستی می کنم؟ ثالثا من به اینکه هر گلی یه بویی داره دچار شدم. دچار تنوع طلبی شدم و آدمارو با هم مقایسه می کنم چطور باید مقایسه نکرد. حرفای شعاری زیادی آدم میشنوه ولی همشون تکراریه. باور کنید انتخاب کردن سخته.
    آخیش راحت شدم ببخشید طولانی بود

  2. کاربر روبرو از پست مفید amar1381_1382 تشکرکرده است .

    amar1381_1382 (جمعه 03 تیر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه نامشروع (موضوع فراگیر، راه حلی هست؟)
    توسط رامتین 777 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 اردیبهشت 97, 00:08
  2. عشق ممنوع
    توسط فرشته درون در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 فروردین 94, 23:59
  3. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 04:32

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.