به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 تیر 93 [ 15:40]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    453
    امتیاز
    4,461
    سطح
    42
    Points: 4,461, Level: 42
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,177

    تشکرشده 2,204 در 465 پست

    Rep Power
    61
    Array

    چرا جواب مثبت به شرايط منفي؟

    سلام عزيزان. امروز سؤالي ذهنم رو بد جور مشغول كرده....
    اكثر افرادي كه ميان اينجا از متاركه و طلاق يا از اختلاف خانوادگي يا.... ميگن، اشاره ميكنن به اين كه قبل از ازدواج شرايط همسرشون و يا خانواده همسرشون رو ميونستند وبا دانش به ضعف همسرشون پاسخ مثبت دادند.
    يكي مياد ميگه خانواده اش سنتي بودن! يكي مياد ميگه از روز اول خواستگاري شروع كرد به شرط و شروط گذاشتن، يكي ميگه دوست بوديم، از همون موقع شكاك بود، يكي ديگه مياد ميگه از همون موقع به من وروغ ميگفت!!!! و.....
    سؤال من اينه كه چرا كسي كه اين شرايط رو مي فهمه، باز هم جواب مثبت ميده؟ مگر نميدونه كه بدبخت ميشه؟ واقعا چرا؟ آيا واقعا فكر ميكنند انقدر قدرت دارند كه طرفشون رو به دلخواه خودشون تغيير بدن؟ يا سعي كنند تا عمر دارند چشم تو چشم خانواده ي همسر نشن؟
    واقعا چند درصد طلاق ها با دانش قبلي به مشكل طرف، اتفاق ميوفته؟
    تازه چيزهاي عجيب تري هست در مورد انتخاب آقايون! پسره اول زن گرفته، بعد يادش مياد خانوم محجبه نميخواد. اون يكي برعكس دختر بي حجاب گرفته، به زور ميخواد چادر سرش كنه. تو محل كارش با دختره آشنا شده، از دختره ميخواد ديگه نره سر كار، آه نداره با ناله سودا كنه، هزار سكه مهريه ميكنه! خب يكي به من جواب بده، چرا دستي دستي خودشونو بدبخت ميكنند؟ آخه چراااااااااا؟

  2. 11 کاربر از پست مفید shabe barooni تشکرکرده اند .

    shabe barooni (پنجشنبه 27 مرداد 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. هيجاني تصميم مي گيريد يا منطقي؟
    توسط khaleghezey در انجمن هیجانات و احساسات
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 14 آذر 93, 14:40
  2. وقتي خيلي دلتنگي چه مي كني؟
    توسط yas در انجمن آرامش
    پاسخ ها: 36
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 مهر 87, 15:36
  3. فراموشي خاطرات تلخ قبلي؟+
    توسط someh در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 مرداد 87, 16:53
  4. بالهایت را کجا گذاشته اي؟!!!
    توسط erfan25 در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 03 تیر 87, 22:34
  5. تو دنيا دنبال چي مي گردي؟
    توسط شهرزاد در انجمن معارف و مناسبت ها
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 اردیبهشت 87, 00:13

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.