سلام
من چه جور ادمی هستم؟
روبروی ایینه خودم رو نگاه کردم ، دو چشم داشتم و یک دهان ، یک بینی و دو گوش! ولی واقعا همینی هستم که می بینم؟
جدیدا خیلی زود عصبانی میشم... این موضوع اعصابم را به هم ریخته... چرا استانه تحملم پایین اومده؟
کمک کنید!
تشکرشده 815 در 286 پست
سلام
من چه جور ادمی هستم؟
روبروی ایینه خودم رو نگاه کردم ، دو چشم داشتم و یک دهان ، یک بینی و دو گوش! ولی واقعا همینی هستم که می بینم؟
جدیدا خیلی زود عصبانی میشم... این موضوع اعصابم را به هم ریخته... چرا استانه تحملم پایین اومده؟
کمک کنید!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)