سلام
من چه جور ادمی هستم؟
روبروی ایینه خودم رو نگاه کردم ، دو چشم داشتم و یک دهان ، یک بینی و دو گوش! ولی واقعا همینی هستم که می بینم؟
جدیدا خیلی زود عصبانی میشم... این موضوع اعصابم را به هم ریخته... چرا استانه تحملم پایین اومده؟
کمک کنید!