به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 36

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 22 مرداد 90 [ 12:11]
    تاریخ عضویت
    1389-10-30
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    3,330
    سطح
    35
    Points: 3,330, Level: 35
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    184

    تشکرشده 186 در 103 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ميخوام واسه شوهرم ماشين بخرم ....

    سلام به دوستاي خوبم
    منم با نظر بيشتر دوستان موافقم و ضمن احترام به نظر دوست خوبم eng.aydin بايد بگم من صددرصد مخالفم ، ديگه به نظر من الان دوره ي فاطمه وار و علي واربودن نيستش البته در مورد موضوع مهريه كه شما صحبت كردين ، از اين جهت اين حرف رو زدم كه در بيشتر مواقع كسيكه در مقابل يك دختر يا يك پسر قرار ميگيره طوري نيست كه بشه باهاش علي وار يا فاطمه وار برخورد و زندگي كرد ، من در ازدواج اولم عليرغم مخالفت كل خونواده ام ولي چون اين فقط به اين حرفا اهميت ميدادم و به مسائلي فراتر از مهريه در زندگي مشترك فكر ميكردم با وجود تمام مخالفتها ولي من مهرم رو 14 سكه تعيين كردم كه تازه اول ميخواستم 1 سكه به نيت يكتايي خداي بزرگ بزنم كه ديگه به طور جدي باهام برخورد شد خلاصه مهرم همون 14 تا سكه شد كه در نهايت لطف همسرم اين بود كه منو محضر به محضر ببره براي اينكه همون 14 سكه رو بهش ببخشم كه هيچ محضري اينكارو انجام نداد و در نهايت بعد از چند روز و در اوج ناباوري گفتش كه زود بوده ازدواج كرده و پشيمون شده و خيلي راحت منو رها كرد .

    و از اون موقع به اين نتيجه رسيدم كه هيچوقت مسائل رو اينطوري توي ذهنم جا نندازم و به اين فكر نكنم كه كسيكه مهريه سنگين داره سنتي بي منطق داره هرچند كه من خودم مخالف صددرصد مهر سنگين هستم .

    شايد اين صحبتهايي كه شد بي ربط به موضوع بود و از اين جهت از دوست خوبم نيكا.امين جان عذر ميخوام و بايد به شما خواهر گلم بگم كه هيچوقت همچين كاري نكن هيچوقت ، اگه بدوني اون آقا توي چه شرايطي به من پيشنهاد طلاق داد ، شب و شبهاي قبل خونمون ميومد و رفت و آمد ميكرد و شبا پيشم ميموند بعد روز بعد در حاليكه از تعجب حس ميكردم قلبم داره وايميسته اون حرفا رو بهم زد و دقيقا وقتي بهش فكر ميكنم با خودم ميگم كه اين تصميم خيلي زودتر از طرف اون اقا گرفته شده بود ولي چيزي نگفت و از همون 14 سكه ميترسيد مطرح كنه .

    بحثم اين نيست كه موضوع شمارو با خودم مقايسه كنم منظورم اينه كه به همسرت اعتماد داشته باش خيلي زياد ولي نه تا حديكه در دوران عقد ماشين به نامش بخري و قسط الكي بدي به فكر خودت باش و از حالا به بعد هم وقتي مي بيني همچين موضوعي رو مطرح كني همسرت اين برخورد رو داره كه اون وسيله يا هرچيزي بايد به نامش باشه پس از حالا به بعد قبل از انجام هر كار و هر تصميم خوب فكر كن و بهترين راه رو براي سرمايه گذاري انتخاب كن راهي كه اينچنين سر دوراهي قرارت نده البته دوراهي نيست بايد راهت رو مشخص كني از همين الان كه اولشه .

    در كمال احترام بگو من منصرف شدم ميخواي همون وام رو بگير و خودت رو قسط ها رو پرداخت كن . والسلام

    اميدوارم موفق بشي و بازم اگه نوشته هام خسته ات كرد عذر ميخوام

  2. 4 کاربر از پست مفید ailara77 تشکرکرده اند .

    ailara77 (سه شنبه 24 خرداد 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.