سلام به دوستاي خوبم
منم با نظر بيشتر دوستان موافقم و ضمن احترام به نظر دوست خوبم eng.aydin بايد بگم من صددرصد مخالفم ، ديگه به نظر من الان دوره ي فاطمه وار و علي واربودن نيستش البته در مورد موضوع مهريه كه شما صحبت كردين ، از اين جهت اين حرف رو زدم كه در بيشتر مواقع كسيكه در مقابل يك دختر يا يك پسر قرار ميگيره طوري نيست كه بشه باهاش علي وار يا فاطمه وار برخورد و زندگي كرد ، من در ازدواج اولم عليرغم مخالفت كل خونواده ام ولي چون اين فقط به اين حرفا اهميت ميدادم و به مسائلي فراتر از مهريه در زندگي مشترك فكر ميكردم با وجود تمام مخالفتها ولي من مهرم رو 14 سكه تعيين كردم كه تازه اول ميخواستم 1 سكه به نيت يكتايي خداي بزرگ بزنم كه ديگه به طور جدي باهام برخورد شد خلاصه مهرم همون 14 تا سكه شد كه در نهايت لطف همسرم اين بود كه منو محضر به محضر ببره براي اينكه همون 14 سكه رو بهش ببخشم كه هيچ محضري اينكارو انجام نداد و در نهايت بعد از چند روز و در اوج ناباوري گفتش كه زود بوده ازدواج كرده و پشيمون شده و خيلي راحت منو رها كرد .
و از اون موقع به اين نتيجه رسيدم كه هيچوقت مسائل رو اينطوري توي ذهنم جا نندازم و به اين فكر نكنم كه كسيكه مهريه سنگين داره سنتي بي منطق داره هرچند كه من خودم مخالف صددرصد مهر سنگين هستم .
شايد اين صحبتهايي كه شد بي ربط به موضوع بود و از اين جهت از دوست خوبم نيكا.امين جان عذر ميخوام و بايد به شما خواهر گلم بگم كه هيچوقت همچين كاري نكن هيچوقت ، اگه بدوني اون آقا توي چه شرايطي به من پيشنهاد طلاق داد ، شب و شبهاي قبل خونمون ميومد و رفت و آمد ميكرد و شبا پيشم ميموند بعد روز بعد در حاليكه از تعجب حس ميكردم قلبم داره وايميسته اون حرفا رو بهم زد و دقيقا وقتي بهش فكر ميكنم با خودم ميگم كه اين تصميم خيلي زودتر از طرف اون اقا گرفته شده بود ولي چيزي نگفت و از همون 14 سكه ميترسيد مطرح كنه .
بحثم اين نيست كه موضوع شمارو با خودم مقايسه كنم منظورم اينه كه به همسرت اعتماد داشته باش خيلي زياد ولي نه تا حديكه در دوران عقد ماشين به نامش بخري و قسط الكي بدي به فكر خودت باش و از حالا به بعد هم وقتي مي بيني همچين موضوعي رو مطرح كني همسرت اين برخورد رو داره كه اون وسيله يا هرچيزي بايد به نامش باشه پس از حالا به بعد قبل از انجام هر كار و هر تصميم خوب فكر كن و بهترين راه رو براي سرمايه گذاري انتخاب كن راهي كه اينچنين سر دوراهي قرارت نده البته دوراهي نيست بايد راهت رو مشخص كني از همين الان كه اولشه .
در كمال احترام بگو من منصرف شدم ميخواي همون وام رو بگير و خودت رو قسط ها رو پرداخت كن . والسلام
اميدوارم موفق بشي و بازم اگه نوشته هام خسته ات كرد عذر ميخوام








علاقه مندی ها (Bookmarks)