سلام....میبخشید اینترنتم قطع بود
یه چیزی بگم که من نمیتونم تو تایپک "ثبت نام افراد خوشبخت" پست بزنم وگرنه تو اونجا هم پست میزدم یه توضیحاتی میذاشتم
چرا اینجوریه؟