با سلام
من حدود 4 ماه با پسری دوست بودم که تقریبا از همان اوایل متوجه رفتارهای سوء استفاده او شدم .اشتباه خود را الان متوجه شدم که نباید این رابطه را ادامه میدادم او این رابطه را به سکس ناخواسته کشاند.از هم جدا شدیم بخاطر همین مسئله الان با احساس عذاب وجدان چ کنم احساس حقارت ،احساس بی ارزشی ، فریب ، همه اش خودم را بخاطر سادگیم سرکوفت میزنم ، درگیرم با خودم چه کنم. البته در این سکس آسیب فیزیکی به من نرسید. میخواهم ازدواج کنم کار درستیه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)