سلام دوستان،دمتون گرم که این جمع صمیمی رو راه انداختین..
همینطور که تو نت داشتم دنبال جواب سوالم میگشتم اینجا رو پیدا کردم
سوالم اینه!
من 21 سالمه،دانشجو هستم،سه سالی میشه که با یه دختر خانوم که یک سال از من کوچیک تره دوست شدم!
واقعا دختره خوبیه و بیشتر از 90% معیار های من واسه ازدواج رو داره،مادرهامونم یک سالی هست که از دوستیمنون خبر دارن!
اگه تاحالا ازدواج نکردیم هم به خاطر درس و سربازی و شغل و این چیزاس،و گرنه با شناختی که تو این سه سال پیدا کردیم،هدف هردومون فقط و فقط ازدواجه،که یه جورایی داریم به 5سال دیگه فکر میکنیم!
تو این سه سال هم رابطمون در حد معاشقه جزیی بوده،البته همین اواخر شروع شد!
به نظر شما لازمه واسه عمیق تر کردن همین معاشقه،یا حتی شاید روابط جنسی تا ازدواج صبر کنیم؟
این موضوع چند وقتیه ذهنم رو مشغول کرده و میترسم انتظار بیجا باشه و با اصرار همسر ایندم از من برنجه و رو رابطمون تاثیر منفی بزاره....
بازم تشکر میکنم!








علاقه مندی ها (Bookmarks)